torsdag 1 oktober 2009

tips.

hej&hå. sjukt lugn dag på jobbet.bara ett sällskap&några lösa px.
så jag räknade m. &kamma typ noll i dricks. så kom det en karl vars
fotbollslag hade förlorat sin kamp så han behövde en stor pils&en
flaska vitvin. lugnt!det ordnar vi. så dricksa han typ 30kr för jag
måste ju ha råd m. en softis (glass alltså, tyckte han.)

så gick. så gick det fem minuter. f.e.m. sen kom han tillbaka m.
en tom flaska&ville ha en till. hans lag hade ju ändå förlorat,
han var lite ledsen i hjärtat. så jag hämtade en flaska till, att sälja
flaskor m. vin är ju typ det lättaste man kan göra. så varsegod.

då tyckte han att om han skulle gå ut på suttonde maj&köpa
is&så skulle jag gå där&inte har råd m. min så skulle han få
dåligt samvete. &så kunde det ju inte gå till. så flaskan kostade
370 så skrev han in 500. jag bara tack lilla fullis. lycka till på nästa kamp!
*hoppas ni förlorar.

2 dagar kvar&arbeta i rosendal! peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar