torsdag 29 oktober 2009

L girl.

nej.har inte gått&blivit lesbisk.

men lets face it, jag är en L girl, alltså
i bemärkning av kläder. L står inte för
lovely, vems idé var det?

så vissa saker makes me look like
världens fat ass (inte just ass eftersom
just den är rätt schysst, men i brist
för uttryck som benämner big belly
slänger vi oss med intrycket ovan).
liksom tajta saker (som jag typ älskar)
gör att mina små kärlekshandtag (som
inte bara håller sig t. midjan utan finns
utspridda lite här&var över hela lilla
mig, här äre kärlek all over!) växer&
syns enormt. men jag är lycklig ändå,
L som i lycklig. skoja. cheeesy. åh.
cheeseburgare.

borde man börja springa?

vad jag fått gjort idag är en halloweenpumpa
&inhandlat (för att vara på säkra sidan) en
dunk m. vin till imorgon. imorgon ska den
här L(juvliga) bellyn ut&dansa..!

peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar