fredag 2 oktober 2009

*lucka.

känner mig tursam. ett härligt flow den här veckan. love it!
idag hade jag 12 gäster på hela kvällen, varav åtta var ett gött
arbetar gäng ifrån ryssland som shottade vodka till maten
för 1500. &verkade inte ens känna av det. *2 used 2 it.

de var iaf härliga.haha. &hade inte full koll på hur mycket man
skulle tipsa, jag guidade till runt 10% (fast om alla gjort det hade
man ju varit miljonär typ.). så han fyllde i 450 kr, jag bah gött.

sen råkade jag räkna fel&slå in så det blev 550. *oops.
sa det iaf till han som var boss men han hade tyckt att det var
en så härlig kväll&go service. (private question, could I have
your number? when u get off? dance with me? you must
get off sometime? where u staying? give u my adress? osv.)

det är göy m. uppskattning näre ger lönehöj. åh. lucky :)

sista dagen imorgon..!tossigt. peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar