onsdag 28 oktober 2009

sykärring.

idag vill jag sy. igår skissade jag lite&trore kan bli något
bra om tantaffären vid alkisparken har några schyssta
tyg. de har iaf varma tröjor&sjalar för alla beyond pensionen.

jag hoppas på dem. igår var jag där prick tio, de öppnade
inte förrän elva&jag blev lite ..modstulen när jag kikade
in&allt såg så.. gammalt ut. men idag ny chans! två timmar
kvar dock t. klockan är elva då jag börjat ge mig själv max
åtta timmar sömn&ärligt talat inte har så mycket som
håller mig uppe om kvällarna. min enda vän i alingsås
som är här nu är annamia&hon har ju faktiskt ett riktigt
liv här. så I'm screwed. men jag gillart. som det ska va!

syjunta nästa..! (om jag får låna marres nya symaskin, vågar
nästan inte fråga.) är tyg dyrt?

peace.

ps. jag cyklade verkligen t. bror igår. har ont i stjärten idag. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar