torsdag 1 oktober 2009

bytt är bytt.

dave köpte en liten "den är ju så sjukt smidig, man kan ta med den överallt och använda när man vill.perfekt!" dator. men tydligen har en pyttedator inget bra grafikkort&dave har blivit hooked på sims. det finns verkligen inte mycket att göra under dagarna här. så nu sitter jag här&försöker se vad jag skriver på hans pytteskärm&han sitter&spelar på min härliga mac.

vad gör man inte for the löv? haha.

förövrigt måste jag säga att Idol är sjukt bra i år. om inte erik vinner dock
så äre ju något som inte stämmer. att han inte redan är artist? *sjukt.

har tippat fotbollsmatcher de senaste två dagarna, vann 750 igår&570 idag.
jag är sååå inne i fotbollsvärlden. *not. *röta.

om tre dagar sitter vi i bilen på väg hem! det är snö på bergstopparna här nu
så det tar nog sin tid. är vi inte hemma månad kom o hjälp!

peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar