onsdag 28 oktober 2009

tear in my eye.

sen jag blev tillsammans m. D, ja min första (och enda 4evah.haha.) pojkvän
så har jag blivit så sjukt gråtmild. jag gråter så fort jag ser något lyckligt,
förut så grät jag aldrig t. filmer, jag var den som aldrig grät, nu gråter jag eller
får iaf tårfyllda ögon varje dag iprincip. cheesiga teveprogram som home-make-
over får mig berörd. sikko.

nu sitter jag&lipar t. susan boyle & paul potts på youtube. &det går inte
att låta bli..! nu ska jag se på lejonungen också, love that one. men den är
typ jobbig att se numer, jag gråter floder. ni vet väl vilka jag menar?
mina gråtvideos nr 1.

eftersom jag inte har någon symaskin (kunde jag ju tagit reda på innan jag
köpte tyg) så blire nu istället mer youtubande.

kommer säkert gråta lite till bonde söker fru ikväll också.

but now the lion cub will make me weap like a little girl..!

peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar