tisdag 27 oktober 2009

20dagar.

idag äre inte ens tre veckor kvar tills mina väskor måste vara
färdigpackade.

CHAMONIX. it's gonna be awsome. inte för att vi har några jobb
men det löser sig. hoppas jag, det är lite av mitt mantra at the moment
iaf. så jag har övertalat mig själv att det gör det.

jag&dave är kassa på att ha distansförhållande, så dåliga att vi
knappt har det. så på tisdagkväll är jag tillbaka i norrtälje. jag som
klarade mig så många år som singel pallar nu inte ens en vecka
som självständig i ett förhållande. thats löv. hahahha.

nej usch.ska cykla t. min bror nu. 2 mil.haha. han är inte hemma
så hoppas jag tar rätt nyckel m. mig. tänker I.N.T.E cykla åt båda
hållen.han får skjutsa mig hem. haha. måste kompensera för att jag
fick för mig&göra chokladbollar när jag fick lite espresso över&
råkade vräka i mig halva "smeten". mår illa som få.

time 2 move..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar