fredag 18 september 2009

paus.

idag har varit en lång dag, först frukost, dave börja 07, jag 08.
men det är svårt att inte vakna när ens andra hälft stiger upp.

så körde vi t. 16.

här vare paus. sims fungerar!ingen tid att leka m. det dock.
tror jag är lite trött på det redan.

så kom vi tillbaka 19. &nu är klockan 03&vi har precis kommit hem.
mina fötter värker, min hals har typ svullnat upp, jag har ont i öronen.

blev världens gnällkärring efter att ha dukat upp bord i 2,5 timma;

"ååh.mååste bandet spela SÅ högt." där har vi mig nu. hur blir det då
om femtio år when it's supposed to kick in?

måste bara påpeka en sak! det har varit uppehåll i 2 dygn!!
det är första gången sen 5 juli! way 2 go rosendal!

nu ska jag sova. tills vi börjar 16 imorgon. sweet.

peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar