tisdag 22 september 2009

he.is.just.not.that.in.to.you.

även kallad "dumpa honom" på svenska. almost the same?

kom iom att vi såg denna lättsedda film&tänka på en old
crush som efter lite strul gav sms:et "jag är intresserad av
en flickvän just nu". &några veckor senare blev tillsammans
m. en annan. inte proffs på&läsa vibbar back in the days!*garv

haha.jag som tog mig modet&ringa innan familjen skulle
dra t. grekland, ringde från flygplatsen. *dramaqueen.
så svarade han inte ens. *dissen.

då skickade jag ett sms om att "hänga när jag kommer tillbaka"
där han svarade ovanstående. haha. gav jag upp? dont think so.
skickade ett till, typ aggressivt sms, "vem har sagt ngt om flickvän
osv." ta dissen.move on! kid a2thek. haha. det var tider!

nu blire jobb! gött. (m. lön alltså).

peace!

ps.spelat så mycket sims att mitt högra pekfinger är ur
funktion.*aj. ds. *uttråkad. men snart äre all done!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar