fredag 13 november 2009

packa.

tog ett seriöst tag&packade ihop typ allt.

mina två väskor (handbagage på 8kilo inte inräknat)
vägde 30 kilo. måste banta. 10 kilo på två dagar. *på alla sätt.

nu ska jag&försöka få svinis-vaccinet.
hope I dont get to sick though. Är man rätt dum som
vaccinerar sig så man helt säkert får influensa?

*orkar inte dividera m. mig själv. retard så det räcker ändå.

på måndag lämnar jag stan. (som att jag har ett liv här&
någon bryr sig.)

fy fan. vintern kommer bli grym! *taggad.

nu ska jag ta ett glas vin. &bli fullis&tvinga doktorn&ge mig en spruta.
annars i omvänd ordning.

måste slå in alla julklappar också. måste vara världens bästa dotter/syster/
barnbarn/släkting som har ordnat julklappar till alla före jag åker.
*angelchild. That would be me.

peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar